THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, June 9, 2012

Freedomm....

Salam.. Hi guys.... ku tauk problem ku lom selesai gik... then tiba2 jak kdak ku ada mud nak menulis nak? actually, ku tgh menahan semua rasa yg ada dlm ati ku tok tauk x?? then ku just dapat melepas kan dgn menulis jak... aku xtauk mok molah pa2... aku nang tgh berserabut tok ehh.. ehh.. okok..

mcm yg korang nangga tajuk atas ya,,, freedom.... semua org mmg impikan nya kan?? terutamanya nak rasa slalu terkurung yaa.. n ak ada lah salah satu drpd org yaa... yurpp! korang pernah x rasa, korang dh umur tahap boleh jd mama org tp family korang still layan korang kdak korang x pandei jaga drik?? why? ku bnar2 x phm sbenar nya... ok... aku tauk,, sayang family... ok... tp, setiap remaja n orang semestinya manusia biasa mmg perlu kan kebebasan dalam hidup.... bebas tok x semestinya bermaksud masuk keluar clubbing, pa semua lah yg korang dpt mikir dikpun.... X SEMESTINYA... paham x?? ku manusia biasa,, perlukan kawan sekeliling aku.... perlukan teman makei ku curah kasih sayang(chewah).... then, ya salah salah satu lumrah manusia.... mun xda feeling,, aku x rasa nya adalah manusia... yah.. mena x?? then,,, why ada org x mok nangga ada org bahagia?? aku just x phm okey?? korang pun dapat kebahagiaan ya bila sampei waktu nya... xda lah knek trus nak? then, skrang tokk... aku siyesly sedang cuba mengejar kebahagiaan aku dgn cara aku sendiri... x salah kan? huhu... cuma aku rasa benda yg aku buat semua x btul... ada jak lubang cya ctok cnun,,,..


so,, korang tauk x gney ku mok handle masalah mcmtok... actually xda selesai ilak... but, atleast...,,,, aku ada jernih kan sikit la... yurpp aku ngakuk arrr..... aku ada bertengkar ngan mama ku... then,,, time yaa lah,,, benda yang aku pendam dalam hati aku suma kuar... benda aku cakap pun dh x tentu dh maksudnya... then! yg pasti nya,,, mama aku nang exactly terluka... aku x sedar sbnar nya apa yg aku ckp time yaa... ohh please.... aku terlepas, aku geram,, aku sedih coz masalah aku mmg dtg bertimpak2... then,, satu org pun xkan phm,,, even mama aku... aku ukan nak nganok or apa2 okey... aku mmg x pat nak puas kan semua hati org,,,, walaupun cdak x tauk betapa lah aku syg ngan cdak yaa... aku dh x kesah nek tok.... giliran aku gik... aku perlu juak jaga hati aku... neypat aku nak jaga hati org lain sdg kan hati ku pun terlukak.. kan?? then,,, solution nyaaa.... mama kmk org kelaie,, esok nya,, lpas nya solat,, aku tutup pintu bilik,,, then aku duduk tepi mama aku... aku ambik tgn nya,, then aku mdh aku mintak maaf dgn apa yg aku dh molah ngan nya... then nya just diam.. then semua ceramah nya kuar agik... heh!! aku mikir nya faham perasaan aku lepas aku meluahkan semua nya..,,, upanya x... jd balit kelaei kecik dalam bilit... siyesly.... aku mmg xpat molah pa2... aku dh mdh,,, yg penting, aku dh mintak maaf seikhlas hati aku.... then,, nya nak maafkan aku or x,,, ya terpulang... aku xpat nak maksa org... then,, aku chaw.... aku tauk apa yg mikir,,, aku just mcm easy come easy go jak nak?? ada ku kesah.... nya mdh why aku x pat meluahkan perasaan aku kat nya sdgkan aku dpt meluahkan perasaan ngan org lain?? sdgkan org lain dpt meluahkan perasaan ngan nya why aku x?? okeyy... now aku jawab arrr... mama,, knak org lain yaa meluahakan perasaan nya ngan mama sdgkan cdak mama cdak mpun?? hah?? senang jak... setiap org perlukan teman yg selain drpd kelompok keluarga nya utk meluahkan perasaan.... cuz, kta ada juak perasaan malu nak? neyy... n yess! aku xpernah percayak pun ngan sesiapa dalam dunia tok utk nyimpan rahsia..pa semua... even my mom... sorry to say... aku mmg anak yg derhaka n x mengenang budi org tua.... but setiap tindakan aku adalah bersebab,,,.. then,, bila semua tindakan yg aku buat nektok dihalang,, so, what should i do now??? last2,, aku duduk n berfikir... fikiran aku adalah kosong! nothing!! at all!  so, my mom n i okey2 mcm ya jak knek tok.... aku dh pedulikan gik... aku muak mikir perasaan org.... fuhh...


malas aku gik ehhh...

0 Comment Make My Life Brighter! :):